Wednesday, June 29, 2011

මියුසියම් එකේ මියුසික්



මේකත් ඉතින් පොඩි කාලේ වෙච්ච දෙයක් , එතකොට මං හෝඩියේ පන්තියේ විතර ඇති , කොහොම හරි ඉතින් එක නිවාඩුවකට ගෙදර කට්ටිය අගනුවර සිරි නරබන වැඩ සටහනක් දා ගත්ත , දන්නවනේ ඉතින් , සත්තු වත්තයි , ගෝල්ෆේස් එකයි එතකොට මියුසියම් එක...
( කටු ගෙදර ) ඔය ටිකනේ බලන්න යන්නේ...

මේක ඉතින් මියුසියම් එකේ නම හින්දා වෙච්ච හිනායන වැඩක් , දැන් ඉතින් ගෙදර අය කතා වෙන අතරේ මට ඇහෙනවා මියුසියම් එකක් බලන්න යන කතාවක් , කො ඉතින් ඔය නම මම කලින් අහල තිබුනේ නැනේ....කොහොම හරි මගේ පුංචි මොලේට එක පාරටම අවේ මියුසික් (සංගීතය) කියන තේරුම මොකද දෙකේම ශබ්ද උච්චාරණය එක වගේනේ...

අනික පොඩිකාලේ ඔය හැම වචනයකම තේරුම් දන්නේ නැනේ , දැන් ඉතින් මගේ හිතේ මියුසියම් එක බලන්න ගියාම එකේ පියානෝ වාදකයින් , වයලින් වාදකයින් , ගිටාර් වාදකයින් එතකොට තව ලස්සන සංගීතය එහෙම ඇති කියලා....

ඔන්න ඉතින් දැන් ගමනට පිටත් වුනා , කොහොමහරි ඉතින් දැන් මියුසියම් එකටත් ලං උනා , දැන් ඉත්න් මම හරි ආසාවෙන් මියුසියම් එකේ පඩිපෙළ නැගලා ඇතුලට ගියේ අර ලස්සන සංගීතයයි , සංගීත භාණ්ඩ වාදකයිනුයි දකින්න හිතා ගෙන , කෝ පරණ වීදුරු පෙට්ටියි, පිළිමයි , කාගේදෝ පරණ පුටුවකුයි තව පරන දේවල් ගොඩයි , දැන් ඉතින් මට මාර අප්සෙට් මෙලොදෙයක් හිතා ගන්ටබැ...

කොහොමහරි ඉතින් ඔක්කොම බලලා එලියට ආවම මම අම්මා ගේ අතින් ඇදල ඇහුව....
" කෝ අම්මේ මේ ම්යුසියම් එකේ මියුසික් මුකුත් තිබුනේ නැනේ කියල....?
අම්මට මුලින් එක තේරුනේ නැ , ටික වෙලාවකට පස්සේ ඉතින් ඔක්කොම බඩවල් අල්ලාගෙන හිනාවෙන්න ගත්තා.....කොහොම හරි අදටත් ගෙදර කට්ටිය ඕක මතක් කර කර හිනා වෙනවා , මොනවා කරන්නද ඉතින්...

No comments:

Post a Comment